Wat zijn leuke gags/versieringen voor een examenfeest?

Wat de gasten meteen al tegen komen bij aankomst, maar ook ipv van slingers ofzo...

Toegevoegd na 1 minuut:
Feestgangers zijn zowel jongeren als 'oude lui'.....dus beetje beschaafd houden a.u.b. ;-)

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Voor mijn examenfeest had ik geen versieringen opgehangen. Maar wat altijd leuk is zijn ballonnen in verschillende vormen en kleuren. Ook confetti schieters doen het ook vaak wel goed!

Ha, die Meander; Het valt pas echt op als het niet oranje is. Misschien een tropisch thema met Hawaiiaanse bloemenslingers, bijpassende shirts, cocktails, palmbomen en reiten rokjes. Of doe eens gewaagd: geef de boel de aankleiding van een Bayerische Biergarten, compleet met Bier, Bratwurst, Nationalmannschaftskleider und Fussballweltmesterschaftsfanartikel. Toegevoegd na 44 seconden: 'reiten rokjes' => 'rieten rokjes'

je kan buiten een draad spannen, een soort waslijn en daar schooltassen en schoolartikelen aan hangen. ipv een slinger

Knip advertenties voor vervolgopleidingen, of banen uit kranten. Plak ze op vlaggetjesslingers en je hebt een passende versiering. Een die vast orgineel is, want ik bedenk het net..

Ballonnetjes, slingers, van die slierten...

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100