Mijn vader kreeg voor zijn 50ste verjaardag een grote foto op canvas van zijn 3 kinderen.
Misschien een idee...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (9)

Als het iets kleins mag zijn,
een potje mosterd.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bonbons, maar je moet wat meer uitleg geven hoor. Over wat voor persoon hij is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Van hout een raam maken met een vensterbank en daar een bloembak op met geraniums.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een adoptiekip (dan kan 'ie met bonnetjes elke maand een doosje eieren gratis halen bij sommige winkels)
Of een heel apart soort zaadjes of stekjes (als ie van tuinieren houdt dan)

Wat vooral leuk is, is om dit op een speciale manier te geven, in een mand of doos samen met een lekkere fles wijn en/of een paar kaasjes. Strikje erom en klaar!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een min? Leg eens uit?
Biljartkeu. Moet hij natuurlijk wel biljarten leuk vinden :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een vuvuzela.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als dat hem word hoop ik niet dat ik die man ooit tegen kom..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mooier kado is er niet!
een kratje bier
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
een doos sigaren of een mooie fiets
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een dagje die hij nog nooit heeft meegemaakt.
Een luchtballonnenvaart.(kost ongeveer 150 euro-200)voor 2 personen+luchtdoop