Hoe kan ik Halloween vieren op een coronaproof manier?

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
1.6K
Ritsuka
3 jaar geleden
Halloween word niet echt gevierd in Nederland
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Buiten op afstand?

Antwoorden (1)

Wees creatief binnen de RIVM-regels: blijf zo veel mogelijk thuis, nodig niet meer dan drie mensen thuis uit, houd van iedereen steeds anderhalve meter afstand, enzovoort.

Wat je verder leuk vindt om Halloween mee te vieren, weet ik niet. Dat zal je zelf moeten beslissen. Ga bijvoorbeeld een spannende Halloweenfilm kijken, verkleed jezelf in een toepasselijk kostuum en laat je gasten dat ook doen, versier je huis met Halloween-attributen, er zijn allerlei mogelijkheden! Kies eruit wat je zelf het leukste vindt en het makkelijkste om te organiseren.