Waarom duurt het bewerken van feestdagen op Google zo lang?

Ik heb van de week op Google mals openingstijden bijgewerkt ivm feestdagen, al dan niet met een foto van afwijkende tijden. maar vandaag is het nog steeds "in behandeling ". Met Pasen en Pinksteren dit jaar was dat ook het geval. Waarom duurt het zo lang om de tijden aan te passen?
Ik bedoelde Google maps

4 jaar geleden
3.9K
LeonardN
4 jaar geleden
Ben jij zelf het geverifieerde bedrijf dat deze bewerkingen opgeeft, of ben je een ongeverifieerde aanpasser?
Ik neem aan dat als je niet geverifieerd bent dat er wel naar gekeken moet worden.

Antwoorden (1)

Updates worden gecontroleerd door vrijwilligers. Dat gaat soms snel, maar kan ook langer duren.
Toegevoegd op 24 december 2019 08:25: bron