Een massage;-)
Helemaal gratis!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Geef hem het boek; 'Zó doe je dat.

Hoe doe je dat? Een plant verpotten, een kameel bestijgen, buikdansen, een huisdier temperaturen, een ei bakken, sokken opvouwen, luchtgitaar spelen, een lasso werpen, voetjevrijen, absint serveren, bevallen in een taxi, een egel knuffelen, een iglo bouwen, een geit melken, de juiste golfclub kiezen, het resterende daglicht berekenen, een mezenvetbol maken, een bijensteek behandelen, een trouwring improviseren van papier, een voodoopop maken, een rozenstruik snoeien, een baby in bad doen... Zó doe je dat!

Deze, en 478 andere essentiële vaardigheden waarvan je je altijd al hebt afgevraagd 'hoe moet dat ook alweer?!', eindelijk bij elkaar in één overzichtelijk, gedetailleerd en handzaam boek. 501 onmisbare, overbodige en best wel handige dingen die je écht moet kunnen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mannen houden van simpele dingen zoals een waardebon. Wel een waardebon die te besteden is aan leuke dingen, dus denk aan freerecordshop of bol.com.

Zelf hou ik van sigaren, altijd leuk om cadeau te krijgen, maar wellicht houd de man waar jij wat voor wilt kopen meer van alcohol houd.

Heb je het al gevraagd aan hem? Wat vindt ie leuk? Waar houd ie van?

Maar nogmaals, beter iets simpels als iets waarvan hij denkt... euhh.. tja... leuk :s

Toegevoegd na 39 seconden:
PS: Massages zijn natuurlijk wel leuk, maar dan moet degene die hem geeft natuurlijk wel in zijn straatje passen ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kaartjes voor een concert / voorstelling.
Dagje pretpark met zijn tweeën (of met zijn drieën )
Abonnement op een leuk blad.
Dvd Top Gear.