Wat kun je voor carnavalspak kopen zodat je dikker lijkt?

Ik heb nog dunne benen en armen en wil toch met vrienden carnaval gaan vieren wat kan ik dan het best kopen wat toch nog een beetje sexy is. Ik denk iets met lange mouwen heeft iemand tips?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
1.9K

Antwoorden (2)

Nooit gehoord dat je met dunne armen en benen geen carnaval kunt vieren. Maar ga eens kijken in een carnavalswinkel, en misschien hebben ze daar kostuums die extra leuk zijn als je wat smaller bent. Of neem een dikmaakpak, maar volgens mij zweet je je daar een ongeluk in als je in een cafe zit
6 jaar geleden
Ik heb eens naar je vroegere vragen gekeken omdat ik je vraag niet kon plaatsen. Je worstelt blijkbaar toch met je gewicht men je lichaam. Nu uitgerekend voor carnaval maakt het in wezen geen moer uit hoe dik of dun je bent of hoe je lichaam eruit ziet. Mensen lopen met valse borsten en buiken...dragen een minirok boven harige mannenbenen ...schilderen hun tanden zodat ze rot lijken...
Dus het is niet echt de bedoeling om er aantrekkelijk uit te zien.Wel om eens alle complexen over boord te gooien en uit de bol te gaan.Sexy op zijn carnavals is "erover gaan" dus je hullen in een knalroze glitterjurk met een witblonde krullenpruik of zoiets.
Wil je dat je armen en benen dikker lijken doe dan een dikke trui en kousenbroeken onder je kledij aan. Meteen lekker warm als je naar een stoet gaat kijken. Of hul je in een enkellange jas in namaakpels...dat kan je uitdoen in een café als het te warm wordt.
Maar lis van dat alles...pak ook het diepere deel aan van deze vraag en leer van jezelf houden zoals je bent. Zoek hiervoor eventueel hulp van een deskundig therapeut.