Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hoe pak je een cactus in?

Ik wil 3 kleine cactussen cadeau doen, maar ik weet niet hoe in te pakken. Doosje om erin te doen heb ik niet, alleen cadeaupapier.

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
3K
dudemeister
6 jaar geleden
bij de supermarket heb je vaak van de grijze vellen papier liggen, neem daar een aantal van en wikkel ze om de cactussen
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Ik heb ze uiteindelijk in een zilverkleurige schoenendoos gezet, en de doos verder gevuld met feestelijke snoepjes. Zag er leuk uit met openmaken en inpakken ging heel gemakkelijk.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Eierdozen
oude krant
schaar
plakband/tape

Omhulsel , bij gebrek aan doosje , kan je maken van lege eierdozen bv. Zet deze rechtop en plak ze vast aan de onderkant. Maak van een oude krant een onderkant paar keer dubbel gevouwen en knippen. Goed vastplakken met tape eventueel.

Wanneer alles aan elkaar en aan de onderkant (de krant) vast zit, daarna de cactussen er in zetten. Vervolgens met cadeaupapier inpakken en stevig plakken. Mag niet uit elkaar vallen! :)

Succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding