Mag je overgebleven spullen van de koninginendagmarkt zomaar meenemen?

Die op straat zijn achtergebleven.

Weet jij het antwoord?

/2500

Ja, anders nemen de vuilnismannen het mee! Toegevoegd na 3 minuten: Wel a-sociaal dat mensen hun spullen gewoon maar achterlaten. Ze zijn er dan mooi van af.

Tuurloijk mag dat, andrs wordt het door de vuilophaaldienst opgeruimd en weggegooid.

Ja,de voormaig eigenaar stelt er duidelijk geen prijs meer op en jij blijkbaar wel.Dus: it's all yours!

jazeker zonder enige twijfel.

Ja dat mag. En dan kun jij ze volgend jaar op 30 april proberen te verkopen.

volgens mij horen die officieel bij gevonden voorwerpen, maar daar zullen ze er niet op zitten te wachten. Er staat me trouens iets bij dat je spullen die klaar staan voor grof vuil, ook niet zomaar mag meenemen. Maar ik denk dat men in dit geval blijer is dat de troep verdwijnt an dat ze de regeltjes gaan lezen

Ja hoor. Eigenlijk zijn de kraamhouders verplicht het mee te nemen. Maar er wordt niet erg streng de hand aan gehouden. Ik bood op het scheiden van de markt alles voor 5 cent aan, en in de laatste minuut alles voor niks. Dan raakte ik het soms nog kwijt.

Van mij mag het, maar wel aso om je spullen op straat achter te laten.

Natuurlijk. De mensen die ze daar laten liggen zijn ze natuurlijk niet vergeten. Ze wilde de spullen sowieso al kwijt. Dus neem ze lekker mee :) Anders worden ze toch weggegooid door schoonmaakmensjes enzo :P

uiteraard alles wat je vindt mag je houden behalve een beurs met geld breng die maar naar de politie

zeer zeker en vast,wel even 10%vindersloon afgeven aan de organisatie

Officieel moet je alles van waarde aangeven bij een politiebureau. Maar op op 30 april wordt t oogluikend toegestaan als je iets meeneemt dat een ander heeft achtergelaten.

Tuurlijk, anders lag t er toch niet?

Gewoon meenemen. Anders wordt het weggegooid en als iemand er nog blij mee kan zijn is het zonde dat het weg zou worden gegooid.... Als men het had willen houden of volgend jaar willen verkopen hadden ze het wel meegenomen.....

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100