waar is er vrijmarkt op koningsnacht (vanavond)?

Ik wil naar de vrijmarkt vanavond het liefst zo dicht mogelijk bij Arnhem.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.8K
ronron1212
9 jaar geleden
In Arnhem is een vrijmarkt in Nijmegen
http://www.wattedoenin.nl/vakantie-wat-te-doen/koningsdag-vrijmarkten-feesten-festivals-activiteiten/#Koningsdag Arnhem

Antwoorden (2)

In elk geval in Utrecht (van 18:00 tot 18:00).
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Nou helemaal top ik kom zelf ook uit Arnhem!! En in de stad is er een vrijmarkt je kan ook naar Nijmegen gaan!!