Wat zijn de beste tips voor carbid schieten?

Weet iemand tips voor carbid schieten.
ik wil morgen carbid schieten maar wil het wel zo veilig mogelijk houden voor mij en mijn vrienden
De tips die ik al heb gekregen:Van mijn buurman heb ik gehoord dat je er op kan zitten zodat de bus niet weg schiet, gebruik een bal inpv een deksel.
Ik hoop dat jullie nog een paar tips hebben

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Je kunt inderdaad een bal gebruiken maar die moet je dan steeds weer ophalen, de deksel met een touw eraan blijft toch beter, zolang je maar zo'n rubberen tegelhamer gebruikt om 'm erop te slaan. Carbid droog bewaren indien het regent, lijkt een open deur maar toch... En na elke knal de melkbus uitwassen met een beetje vers water, en beweeg de melkbus een beetje heen en weer zodat er weer verse lucht in zit... Verder is het gewoon fingerspitzengefuhl hoelang je wacht in relatie tot de hoeveelheid carbid wat je erin gegooid hebt... Toegevoegd na 46 seconden: Touw = Heel lang touw... Toegevoegd na 2 minuten: Add. Erop zitten is niet zo'n goed idee, graaf de achterkant een beetje in en richt op zo'n 20 graden t.o.v. horizon...

Draag goede oordoppen, een beschermingsbril, en een valhelm.

gebruik in plaats van het deksel , een voetbal . Als het mis gaat kun je beter geraakt worden door een bal dan door het deksel . En gebruik een grote open ruimte . Dan heb je een beter overzicht van wat er allemaal gebeurd in de omgeving .

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100