Hoeveel kost een lont van een rotje?

Ik maak een werkstuk (en niet voor school, gewoon omdat ik me altijd zo verveel in de vakanties) over vuurwerk. mijn onderwerop is: hoeveel kost vuurwerk om te maken. Dus ik ben gaan zoeken op internet en ik kon de lont maar niet vinden...

PS.
Ik bedoel niet de aansteeklont maar echt de lont van het rotje zelf

Toegevoegd na 39 seconden:
onderwerp*

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.4K

Het beste antwoord

Ongeveer 90 cent per meter

Toegevoegd na 3 minuten:
Een bedrijf dat vuurwerk maakt koopt het waarschijnlijk wat goedkoper in (niet zo bij een winkel weg).
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Aan een rotje zit ongeveer 4 centimeter.
100/4 = 25 lontjes. 90 cent / 25 = 3,6 cent per lontje.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Heel erg bedankt!!!