Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wie weet een leuke 1 april grap die je kunt doen tijdens een les?

Dat is in mijn geval dus een werkcollege, hoorcollege of groepsbijeenkomst

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

ik heb er een maar niet voor een leraar/ lerares:
Vraag je leraar (tenzij je dat zelf bent) of die wil helpen: Je moet hem of haar een kind naar een andere klas laten lopen om te vragen naar een flesje Tisterniet.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

De klok een kwartuurtje voortzetten. Zelf heb ik eens een halve dag rondgelopen met een vis in papier op mijn rug tot op de parking...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
DOOR JE VRIENDEN GEFOPT DAT MOET JE WEL BESCHAAMT GEWEEST ZIJN ALS JE HET TE WETEN KOMT DAT EEN HALVE DAG MET EEN APRIL VIS OP JE RUG LOOPT
Zijn ontslagbrief op briefpapier van de school door de concierge laten bezorgen onder de les. Die doen dat meestal wel voor een flesje Jenever. En dan kijken na het gezicht van je docent. Kun je beter wel een dag je eerder doen, dan heeft hij het zeker niet door.

Ik heb er trouwens nog één als hij een auto heeft.
Opkrikken en op (hout)blokken zetten en de wielen er onderuit, en die al even bij hem thuis brengen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Sommige scholen hebben zo van die bordenwissers met gaatjes erin. Als je daar krijtjes insteekt, heeft degene die het bord afveegt steeds meer werk.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
een ei op de meester zijn stoel leggen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Gel op de deurklink smeren, leuk, want de leraar opent als het goed is als eerste het lokaal....
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding