is het centum van essen open op hemelvaartsdag 2014?

Wij willen met hemelvaartdag naar het centum van essen icl. De primark weet iemand of de winkels daar open met zijn op hemelvaartsdag?

Toegevoegd na 1 dag:
Bedankt voor alle reacties! :)

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Essen in Belgie of in Duitsland?
paulus811
9 jaar geleden
Das een goeie broodjeei! Begrijp nooit waarom mensen naar de Primark willen, ben er 1 x geweest en heb nog nooit zoveel rotzooi bij elkaar gezien. Maar ieder het zijne uiteraard en een leuke dag toegewenst.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Van de website van de primark werd ik niks wijzer trouwens. Ik heb wel gezocht, maar of die open is morgen heb ik nergens gevonden. Soms kijk ik wel eens heel erg over iets heen en staat het er toch op, maar dat weet ik niet.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
ik geef deze reactie om 21.30 uur. En als je de vragen van vandaag bekijkt staat bij 5 uur geleden een vraag over of de primark Essen ook open is. Er staat daar een antwoord bij waar je wel mogelijk iets aan hebt.

Antwoorden (1)

Aangezien het in de vraag over Primark gaat bedoel je dus Essen in Duitsland (want in België zit alleen een Primark in Luik). Dan moet ik je teleurstellen, want op Hemelvaartsdag zijn in Duitsland álle winkels gesloten. Je kunt beter een leuke winkelplaats in Nederland gaan bezoeken.
Amadea
9 jaar geleden
Antoni
9 jaar geleden
Op deze website http://www.primark.com/de/filiale/essen staat een klok, die de uren aftelt totdat de winkel weer open gaat. Nu (woensdag 28 mei 2014, 23:00 uur) staat er op die klok dat de winkel over 10 uur open gaat, dus op donderdag 29 mei (Hemelvaartsdag) om 9:00 uur.
Amadea
9 jaar geleden
"Christi Himmelfahrt ist ein gesetzlicher Feiertag, an dem Geschäfte geschlossen sind". http://www.gutefrage.net/frage/primark-am-freitag-christi-himmelfahrt-geoeffnet