zijn er op koningsdag ook feesten voor jongeren onder de 18 in Amsterdam (voor 16 en17)?

ik wil met een paar vrienden naar een dance feest in amsterdam, maar de enige grote feesten zijn kingsland en kingsday festifal. deze zijn alleen 18+.
zijn er ook feesten voor 16+ en zo niet waarom wordt dit niet geregeld?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
2.3K

Antwoorden (1)

de leeftijden zijn helaas verhoogd...en volgens mij gaat alles zelfs naar 21 jaar...dat was voorheen wel anders en konden we een kaartje kopen voor een feest vanaf 16... ik denk wegens de wet..net zoals de regelgeving van het drankgebruik... even geduld dus nog!