Helaas zullen er veel winkels, zowel in Tilburg als in andere plaatsen gesloten zijn door een feest waarvan de gemiddelde feestganger niet eens de betekenis weet.

Mensen die niets met carnaval hebben, zoals ik, zijn hier weer de klos omdat het ze verplicht twee vrije dagen kost waar ik niet om vraag. Je zit dan noodgedwongen thuis en je kunt nergens naar toe omdat alls dicht is of overvol (horeca gelegenheden).

Gelukkig verkeer ik in de positie dat ik bij een mulitnational werk die 24/7 per week service biedt en dus bereikbaar moet zijn. Er moet dus altijd iemand aanwezig zijn... Lucky me...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Ja de winkels en bedrijven in het zuiden zijn gesloten
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Niet alle winkels zijn gesloten maar de meeste wel
somige supermarkten zijn open en de grote winkel ketens ook
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Op carnavalsmaandag is de binnenstad van Tilburg gesloten, maar de meeste supermarkten zijn gewoon open.