wat is nu leuk om je geliefde met valentijns dag te verrassen als je al heel erg lang(16jaar) bij elkaar bent?

Toegevoegd na 9 minuten:
Het is voor mijn man!!!!

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

16 Rode rozen, of 16 kleine kadootjes...........

Een bosje rode rozen wordt altijd op prijs gesteld met een leuk kaartje erbij.

Noem een ster naar je partner!

Tsja je kan het zo groot of klein maken als je zelf wil. Maak een ontbijt op bed met allerlei kleine hapjes. Een mooi bos met bloemen (rozen). Zorg dat hij/zij die dag niet hoeft te werken en ga iets leuks doen die dag. Maak 's avonds een boswandeling, neem een lekkere fles wijn mee en ga dan aan het eind van de avond samen sterren kijken.

Als het geld er is een wereldreis. 16 jaar is erg langer dan het gemiddelde huwelijk zo'n beetje in Nederland. Dus dat mag gevierd worden. Is er wat minder te besteden even in Venetië kijken begrijpt hij het ook wel, als je hem maar verrast.

ga samen iets doen wat jullie in het begin van de relatie vaak deden. neem hem mee naar plekjes waar jullie vroeger vaak kwamen. ondertussen wat eten ergens. veras hem met een nieuw lingerie setje. of jullie lievelingseten. maak er gewoon een gezellige dag van.

Als je weet wat zijn wildste fantasie is, zou ik die proberen te realiseren ;-) Toegevoegd na 1 uur: Even voor de duidelijkheid; NIET IK, MAAR JIJ ZOU ZE KUNNEN REALISEREN. Sommige mensen vinden het leuk om woorden anders te lezen ;-)

Koop iets wat hij heel erg graag wil hebben of laat zijn naam op je bikinilijn tatoeeren

Gewoon je armen om hem heen slaan en zeggen dat je zo vreselijk blij met hem bent.En hoeveel hij voor je betekent en waarom.

Verras hem met een etentje, en als hij even niet kijkt leg je een mooie kaart op zijn bord. Waarin je van te voren al hebt geschreven dat je blij met hem bent. En dat je 16 jaar van hem houdt.

Kook lekker voor hem, maak het gezellig en ga na het eten iets doen wat je allebei leuk vindt.

Geef hem een abonnement op sport1 , kan niet missen

als je uit je hoofd niks weet vraag het hem dan (wel 2 of meer anders weet hij al wat je koopt)en koop een van de twee.of anders moet je kijken naar zijn hobby b.v. motorrijden koop dan iets wat daar mee te maken heeft!

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100