wat is nu leuk om je geliefde met valentijns dag te verrassen als je al heel erg lang(16jaar) bij elkaar bent?

Toegevoegd na 9 minuten:
Het is voor mijn man!!!!

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.8K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
als je al heel erg lang (16 jaar) samen bent en je moet dat te weten komen van onbekende mensen (GV) dan is er toch iets niet helemaal in de haak........;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
we doen elk jaar al iets apparts voor elkaar dus de keuze voor iets speciaals is wel heel moeilijk.Ons huwelijk is beter dan die van menig geen en binnen kort hebben we ons 12 en een half jarig jubeleum en dan doen we onze bruiloft nog een keer over!!!.De vrouw die ons toen getrouwd heeft trouwd ons nu nog een keer omdat we zoveel van elkaar houden dat we elkaar nog een keer onze liefde willen laten bezegelen.Dus.....leuk vooroordeel maar je zit er helemaal ERNAAST.

Het beste antwoord

16 Rode rozen, of 16 kleine kadootjes...........
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
die 16 kleine kadootjes vind ik een erg leuk iedee!!!!

Andere antwoorden (12)

Een bosje rode rozen wordt altijd op prijs gesteld met een leuk kaartje erbij.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bedankt Jelle,je geeft tenminste een toelichting op je min,als dat nou eens meer mensen deden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+je van mij.
Noem een ster naar je partner!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Tsja je kan het zo groot of klein maken als je zelf wil. Maak een ontbijt op bed met allerlei kleine hapjes.
Een mooi bos met bloemen (rozen).
Zorg dat hij/zij die dag niet hoeft te werken en ga iets leuks doen die dag.
Maak 's avonds een boswandeling, neem een lekkere fles wijn mee en ga dan aan het eind van de avond samen sterren kijken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als het geld er is een wereldreis. 16 jaar is erg langer dan het gemiddelde huwelijk zo'n beetje in Nederland. Dus dat mag gevierd worden. Is er wat minder te besteden even in Venetië kijken begrijpt hij het ook wel, als je hem maar verrast.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ehm... een wereldreis voor Valentijnsdag? Dat vind ik persoonlijk wat ver gaan, al was je 200 jaar samen...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Jeroen, ben jij über rijk ofzo??? EVEN naar venetië ? :P
+ voor je ongelooflijk (naïeve) fantasie achtige antwoord!
:) Ik denk dat als je een vriendin hebt ze vast super gelukkig met jou is!!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Via treviso, retour per persoon tussen de €28 en € 80 euro
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@SAph, jij 16 ik nu 48 mooi koppel en mogelijk daar ik vrij ben, maar toch liever iemand van mij eigen leeftijd. En ik heb het vaak genoeg gedaan om iemand te verrassen dus zo bijzonder is het niet op korte afstanden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@Jeroen: Voor veel mensen is dat echter niet zomaar weggelegd hoor. Voor €80,- eten wij een hele week met zijn vieren. Dat kunnen we dan niet (per persoon) missen voor even naar Venetië te vliegen...
Daarbij lijkt het me oook niet echt leuk om maar 1 dag te gaan, dus kosten voor hotel, vervoer, eten, etc komen er ook nog bij. Voor veel mensen echt niet zo simpel als jij het schetst. Ik denk dat jij een goeie baan, met dito inkomen hebt. Ik ben blij voor je, maar ik ben het hier met SAph eens!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ben het met je eens, Maar lezend zijn ze met hun tweeën en is er geld om iets extra's te doen. Vlucht maximaal € 160 voor twee personen. En dan slapen, ik heb jaren gewoond in Chioggia, twintig kilometer er vandaan max € 20 á 30 per dag.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
leuk zo`n reisje...maar manief wil niet vliegen en we hebben ook 2 kleine kids.maar wel leuk iedee!!!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Laatste idee heel lang weekend Terschelling, zeker weten dat daar de hele familie een goed weekend heeft.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Venetië is voor iedereen betaalbaar!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@Lotus: Voor ons is op het moment niets betaalbaar. Nog niet eens nieuwe kleren, laat staan een weekend Venetië...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het scheelt dat je net naast Venetzia een naaktresort is, dus dat valt niet echt op (:
ga samen iets doen wat jullie in het begin van de relatie vaak deden.
neem hem mee naar plekjes waar jullie vroeger vaak kwamen. ondertussen wat eten ergens.
veras hem met een nieuw lingerie setje. of jullie lievelingseten.
maak er gewoon een gezellige dag van.
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
veras? wou je hem cremeren in je onderbroek(:
rebecca
14 jaar geleden
verras dan
Als je weet wat zijn wildste fantasie is, zou ik die proberen te realiseren ;-)

Toegevoegd na 1 uur:
Even voor de duidelijkheid; NIET IK, MAAR JIJ ZOU ZE KUNNEN REALISEREN. Sommige mensen vinden het leuk om woorden anders te lezen ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Koop iets wat hij heel erg graag wil hebben

of laat zijn naam op je bikinilijn tatoeeren
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Gewoon je armen om hem heen slaan en zeggen dat je zo vreselijk blij met hem bent.En hoeveel hij voor je betekent en waarom.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dikke +1!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dankjewel naatje.
Verras hem met een etentje, en als hij even niet kijkt leg je een mooie kaart op zijn bord. Waarin je van te voren al hebt geschreven dat je blij met hem bent. En dat je 16 jaar van hem houdt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kook lekker voor hem, maak het gezellig en ga na het eten iets doen wat je allebei leuk vindt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Geef hem een abonnement op sport1 , kan niet missen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
als je uit je hoofd niks weet vraag het hem dan (wel 2 of meer anders weet hij al wat je koopt)en koop een van de twee.of anders moet je kijken naar zijn hobby b.v. motorrijden koop dan iets wat daar mee te maken heeft!