waar vind ik de precieze uurverdeling van het programma van de Lokerse Feesten?

ik wil graag naar enkele optredens in de Lokerse Feesten, en nadien met de trein naar huis. maar ik vind nergens een uurverdeling (bv. groep x treedt op om 20 u, groep Y op 22 u enz...). Dus weet ik nu niet of ik een ticket kan kopen voor mijn favoriete groep (dus of ik na het optreden nog naar huis geraak...).
waar vind ik die uurverdeling? op de website van de Lokerse Feesten staan enkel de namen...

1.1K

Het beste antwoord

Het volledige programma kan u vinden op http://www.lokersefeesten.be/
Alle aanpassingen worden ook hierop kenbaar gemaakt.

Toegevoegd na 3 minuten:
Nog vergeten bijzetten, tot dan !
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
volgens mij is dit niet wat de vraagsteller bedoeld. want de vraagsteller geeft aan dat hij/zij graag wil weten HOE LAAT alles is ... niet alleen de namen, maar ook de tijden van haar/zijn favoband/artiest ;)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat weet ik maar het programma ligt nog niet vast en het gedetailleerd programma zal hier verschijnen zodra het beschikbaar is. Dat had ik beter er even bij vermeld maar gezien de vraagstelster uit het Gentse is dacht ik dat die dat zou weten. Trouwens in de hoofding van de website staat duidelijk " details volgen"
Dus een beetje voorbarig met uw min maar toch bedankt voor de motivering.
liveisgreat
10 jaar geleden
inderdaad, de uren interesseren me natuurlijk.... Ik ben gewoon wat bang dat ik niet meer aan tickets geraak als de details bekend zijn. Aan de andere kant : als ik nu tickets koop en dan een optreden moet missen omdat ik anders niet meer naar huis geraak, koop ik tickets voor niks he.
ik heb die gasten al een mail gestuurd, maar ik krijg geen antwoord.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Via hun website kan u zich abonneren op hun nieuwsbrief en bent u als eerste op de hoogte of stuur eens een mailtje naar de voorzitter Jan Cools, voorzitter@lokersefeesten.be