Op 30 april in de meeste gemeenten. Op 27 april wordt er niets gevierd, pas vanaf volgend jaar is het dan Koningsdag maar omdat 27 april in 2014 op een zondag valt is het volgend jaar op 26 april.

Toegevoegd na 2 uur:
Ter verduidelijking: Koninginnedag is op 30 april, als gemeentes zelf iets organiseren op een andere dag is dat dus niet landelijk. Er zijn ook gemeentes die op 5 april een vrijmarkt hebben.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
In sommige gemeente wordt dit jaar ook op 27 april iets georganiseerd. In Nunspeet is er bijv een kleedjes markt. Misschien ook wel in jou gemeente. Informeer hiervoor bij de lokale oranje vereniging.