Waar komt de dag World Naked Gardening Day vandaan?

Wie heeft het bedacht om een dag van naakt tuinieren in het leven te roepen en waar komt dit vandaan?

Toegevoegd na 55 seconden:
Wordt op 5 mei "gevierd".

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.2K

Het beste antwoord

Het wordt volgend deze bron op 3 mei óf op 14 mei 'gevierd'. Bedacht door Mark Storey and Daniel Johnson. Eerste keer gevierd in 2005. Het zou gewoon erg gezond zijn voor de mens. Blijkbaar (ook in de bron) is naakt tuinieren iets wat mensen naast naakt zwemmen snel naakt zouden doen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Naakt tuinieren gezond?? Ik heb net een heleboel bramentakken weggehaald... echt niet naakt. EN als het niet prikt, dan nog niet.
Maar elk moet dan wat ie wil, als ik het maar niet hoef te zien...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zonlicht op een substantieel oppervlak van je huid is goed voor je vit. D. Maar dan moet je natuurlijk wel wat huid zien over te houden bij de verzorging van je braamtakken. ;-)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Haha, lol! Tja, ik heb t niet bedacht. ;-)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ook een strak plan bij het verwijderen van brandnetels... ;-)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb toch graag wat om mijn voeten als ik de spa in de grond druk. En je kunt zo kort werken voor je verbrand. Niet erg handig en het leidt de buren af.