Waar in Rhenen zal de koningin dit jaar op 30 april langskomen?

Ik ben van plan om dit jaar naar de Koninginnedag in Rhenen te gaan om voor het eerst in mijn leven de Koningin & Co van dichtbij te kunnen zien. Ik kan echter nergens op internet vinden welke route de koningin af zal leggen, dit geldt ook voor de bijbehorende tijden.

Weet iemand waar ik dit wel kan vinden? Of zijn deze gegevens nog niet bekend gemaakt en moet ik nog even wachten?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

Je moet nog even wachten, alles wordt begin april bekend gemaakt: http://www.koninginnedag2012.nl/rhenen/programma/

Alles kun je dus vinden op deze site: http://www.koninginnedag2012.nl/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Dat wordt pas in april bekend gemaakt, dus nog even geduld.
12 jaar geleden
Grote kans dat ze over de herenstraat/ Frederik van de Paltshof gaat :-) dat is de hoofdweg door Rhenen heen, en de enige geschikte plaats voor diverse activiteiten.

Volgens het Programma gaat ze 800meter door het centrum, dat is ongeveer de lengte van de herenstraat tussen de rotonde van de nieuwe veenendaalseweg en de kruising met de Veenweg.

Als ze bij het gemeentehuis komt, komt ze ook langs de Nieuwe veenendaalseweg.

Ik ga ook kijken dit jaar, mijn pa en ma wonder in Rhenen dus dat komt mooi uit.