Ik zoek een masker dat mijn gezicht bedekt dat er ongeveer uiziet zoals het masker in de afbeelding, weet iemand er een?

Dat alleen de bovenkant van mijn gezicht bedekt is, dat mijn mond gewoon nog vrij is. Hoop dat iemand iets weet, zelf heb ik het niet kunnen vinden.

Toegevoegd na 14 minuten:
En wat lijkt op dit masker

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Zoiets, bedoel je?
Plaatje bij antwoord
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ha! vette plus +
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja daar word zelf ikke grappig van!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
oeps moet ik dan ook een plus punt geven? ik snap het nog niet helemaal ! , maar dan bij deze een + punt
Misschien is een Venetiaans masker iets voor je bijvoorbeeld een Colombia of Fantasma.

Hier vind je de afbeeldingen:

http://olgadol.nl/index/1/1/12/maskers.html