Even los van bovenstaande antwoorden kun je die 250.000 euro nog steeds in contanten mee krijgen als jij dat op prijs stelt. Zoek voor die tijd wel dat je de Staatsloterij gebeld hebt via het 0900 nummer dat op je lot staat. En zorg ervoor dat je, je lot even laat checken bij een verkooppunt. Heb het namelijk in mijn kennissenkring mee mogen maken dat iemand dacht miljoenen te hebben gewonnen. En toen bleek die 8 toch een 9 te zijn...

Wanneer je automatisch mee speelt hoef je natuurlijk helemaal niets te doen, want dan wordt het bedrag automatisch bijgeschreven op je rekening...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Dat staat op je lot! Maar dat moet op het hoofdkantoor
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Waar je hem moet ophalen, dat mag je zelf uitzoeken, ik wil je wel vertellen waar je hem mag storten :)

Nee even serieus, als het goed is krijg je een uitnodiging om op het kantoor van de Staatsloterij te komen, dan gaan ze een babbeltje met je houden over wat er allemaal op je af kan komen nu je "rijk" geworden bent etc.
En dan zal het wel vrij snel op je rekening staan.

Gefeliciteerd trouwens (voor het geval het echt zo is).
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Grappig, ik heb hem niet gewonnen, maar zit hier na vanavond even een paar weekjes niet.
Zoals mijn avatar al toont, gaat ik lekker eventjes op vakantie (had wel de hoop dat ik mijn backpakje kon vullen met 27 miljoen eurie, maar helaas...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@C4th, toch nog fijne vakantie geweenst
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@Jelle:
Hoezo zou je met 250k niet meer op GV zitten?
Verdien je hier geld dan? @C4th:
Heb je geen internet in je tent? ;-)