Hoe beleven Argentijnse immigranten Koningsdag?

In Aalten is een Argentijns-Nederlandse gemeenschap ontstaan, na de crisis in Argentinie, met nazaten van Nederlandse immigranten in Argentinie, ze hebben Nederlandse achternamen als Zijlstra of Prinsen. Hoe beleven zij Koningsdag?

Antwoorden (1)

Argentijnse immigranten in Nederland beleven Koningsdag als een feestelijke dag. Ze vieren de dag door samen te komen met familie en vrienden, muziek te luisteren, te dansen en te genieten van de Nederlandse cultuur.
Bronnen:
4 maanden geleden