Nee, dat mag je als particulier niet. Mocht je het willen, dan zal je bij de gemeente een vergunning moeten aanvragen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja dat mag, zolang je het maar doet op 31 december vanaf 10.00 uur 's ochtends tot 1 januari 2.00 uur 's nachts.

http://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/vuurwerk/vraag-en-antwoord/welke-dagen-kan-ik-vuurwerk-kopen-en-wanneer-mag-ik-vuurwerk-afsteken.html
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
te zien aan de min die ik gekregen heb stelt vraagsteller dit waarschijnlijk niet op prijs
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En dit was nog niet eens als humor bedoeld :)
Was puur serieus antwoord.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het klopt maar de vraag is mag het NA oud en nieuw
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oeps. Daar heb ik serieus over heen gelezen. Maar goed, na de jaarwisseling mag het nog 2 uur :)
Vuurwerk afsteken mag alleen op 31 december vanaf 10.00 uur 's ochtends tot 2.00 uur 's nachts.
Op andere momenten moet je een vergunning aanvragen.