Hoe lang duurt het online kopen van concert kaartjes?

Op 19 juni komt er een concert van Demi Lovato dat ik graag wil bijwonen. Vrijdag a.s om 10:00 uur start de kaartverkoop. Het zal wel behoorlijk druk worden op de site, dus hoe lang zal het ongeveer duren tot ik de kaartjes gekocht heb?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
5.7K
TurfGraver
6 jaar geleden
Met een beetje pech, bemachtig je geen kaartjes.
Hang van de populariteit van artiest en beschikbaar kaartjes af.

Antwoorden (1)

Als de kaartverkoop om 10:00 uur begint, kan je het beste rond 9:00 uur inloggen op de website van Ticketmaster.nl. Je kan natuurlijk ook eerder inloggen. Als je inlogt en kiest voor het concert van je keus kom je in een online wachtrij terecht. Je kan dan in je browserscherm zien hoe lang het nog duurt voor de kaartverkoop begint. Vernieuw je browserscherm niet, want dan kom je weer achteraan in de online wachtrij te staan. Zorg ervoor dat je van tevoren een account hebt aangemaakt op de website van Ticketmaster.nl. Dan weet je zeker dat je snel kan inloggen en dat je hiermee geen tijd verliest. Zorg er ook voor dat je online kan betalen, bijvoorbeeld via iDeal of met een creditkaart.

Als de kaartverkoop begint, zie je opnieuw hoe lang het waarschijnlijk zal duren voordat jij aan de beurt bent. Dat kan 30 tot 60 minuten zijn. Het proces van het kopen van een kaartje duurt ongeveer 10 minuten. Je moet daarbij wat keuzes maken en mogelijkheden aanvinken, maar dat wijst zich eigenlijk vanzelf.

Veel plezier!