Het vuurwerk bij het operagebouw en de haven van de Australische metropool Sydney duurt 12 minuten en geldt als een van de grootste aan het begin van de eerste januari.

Het vuurwerk in Sydney begint om 14.00 uur onze tijd. De hemel is wolkeloos en de temperatuur is in Sydney met 20 graden Celsius zomers.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op madeira.

Zie ook link, al lijkt een hele eerlijke vergelijking moeilijk want iedereen met een groot spektakel claimt de beste te zijn
12 jaar geleden
Dit jaar waren dat Sydney en Hong kong.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik dacht sydney en new york