Wat is het hardste vuurwerk ????

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
13.5K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien is het handig om in de beschrijving te zetten van welk land / europa / de hele wereld. :)
walter
12 jaar geleden
In Nederlsnd: De complete voormalige fabriek S.E. Fireworks in Enschede. Veel mensen hebben nog nooit zulk hard vuurwerk gezien :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En wat dacht je van de Tsar Bomba?
http://www.youtube.com/watch?v=WwlNPhn64TA

Antwoorden (9)

De cobra 6 is heel hard. Maar ook heel prijzig en ook niet in nederland verkrijgbaar als je geen connecties hebt,,
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ga gewoon voor een lawinepijl klaar.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik kan zulke harde en krachtige dingen regelen, je kan dat vergelijken met dynamite.. Alleen naam weet ik niet meer,
Weet wel dat het een boom kan omblazen :p
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je weet hoe ze heten zeg het dan ff
Mortieren knallen erg hard.

Toegevoegd na 7 uur:
http://www.youtube.com/watch?v=RdSaW1e2qec&feature=related
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja maar die kan je niet even in je straat afsteken :/ dan blaas je alle ruiten eruit..
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Ooh ja jongen? Ik zou het echt knap vinden als je een polyester buis tot ontploffing kon brengen..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+ die is wel leuk :P
Cobra 6 is zeer hard en is legaal verkrijgbaar in Italië.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mbt grondvuurwerk is zonder meer de Napolitaanse bom. Zwaar illegaal en ondanks dat de naam anders doet vermoeden, komen deze uit het oostblok.

Toegevoegd na 1 minuut:
Ook bekent onder de naam Cipolla bol.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
wow die moet ik in mn auto luisteren... subwoofertest.. (arme koptelefoon hier... gelukkig hak em niet op)
Carbid in een melkbus knalt echt hard .
Maar afgelopen nieuwjaar zag ik op de regionale tv dat ze een melkbus hadden uitvergroot .
Lengte ongeveer 3 meter en een diameter van ongeveer
1.5 meter en oorbeschermers waren verplicht .
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
als je legaal hard wil knallen moet je zo iets kopen ze knallen bijna net zo hard als illigaal vuurwerk

Toegevoegd na 1 minuut:
zie bron