Volgens mij is het alleen in Wageningen een vrije dag.
In Gouda, waar ik woon, is het wel gewoon koopavond in ieder geval
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, in Haarlem is het gewoon koopavond.
Officieel wordt het dan koopzondag genoemd, omdat het een feestdag is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb in verschillende winkels in Haarlem zien hangen dat zij tijdens de reguliere koopavond gesloten zijn. Ik zou er dus maar niet al te veel rekening mee houden. De winkelstraat is natuurlijk de doorgaande route van het station naar het festivalterrein. Later op de avond zou dat vervelend kunnen zijn voor de winkeliers, gezien de drankconsumptie van het publiek.