Een vriend van mij deed dat ook. Hij is geen travestiet, maar wou weten hoe het voelt om in het openbaar in vrouwenkleren te lopen. Geneerde zich daarvoor en wachtte ermee tot carnaval, want dan vindt met het niet gek.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is in het nieuws gekomen. Gescheiden mannen die het financieel moeilijk hebben en daarom de oude kleren van hun vrouw aan doen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Carnaval is het feest van de omkering; meestal kleden gewone mensen zich als machtigen, maar elke omkering is natuurlijk welkom zolang het de feestvreugde maar verhoogt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Omdat er een taboe op rust, op mannen in vrouwenkleding. Maar met carnaval kan het wel, dan kan alles.
Vrouwen in wat je mannenkleding zou kunnen noemen, zijn geaccepteerd, alleen in strenggelovige regio's kijkt men nog op van een vrouw die een broek aan heeft.
Maar een man in een rok of jurk is nog steeds ongewoon.
Daarnaast is het kostuum misschien erg makkelijk verkrijgbaar, bij vrouw, moeder, zus, buurvrouw, tante...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik denk dat er meer mannen zijn dan je denkt die dat HEEL stiekem wel eens zouden willen proberen en dit is DE gelegenheid, hoe gekker hoe beter dus dan kan het.