Hier wel,zoals altijd, maar dit is dan ook "toeristisch" gebied (nooit een toerist gezien hier in de AH trouwens)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Ja. De gewijzigde winkeltijdenwet geeft de (veelal onwillige) gemeenten nog één jaar de tijd om een en ander te regelen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja in utrecht is het gewoon koopzondag
13 jaar geleden
Ja hier in deze omgeving zijn Beverwijk en Alkmaar in iedergeval open
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Beperkt. Als je weet naar welke winkel je wilt, kijk dan op hun site. Zodat je niet voor een dichte deur staat.
In mijn stad zijn er maar twee winkels open.
Maar als je bijvoorbeeld naar een Ikea wilt, daarvan zijn er veel open want de uitverkoop begint er.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
maar niet altijd zijn winkel open op zondag