Wat is een leuk fam feest voor iemand die 80 word en geen bowlingavond

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
24.4K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Geld bewaren en in plaats daarvan een cadeautje kopen voor je kinderen. Die hebben meer recht!!!!!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nou Anne, dit mag je niet zeggen. Je kent de situatie niet, en al wel is het niet gepast om deze opmerking te maken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@Pinkeltje ik heb nog spullen voor een "80jarig-feest", vlaggetjes e.d. Ik woon in de buurt van Eindhoven, heb je daar iets aan?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Eigenlijk is het ook niet gepast, maar ik kon het niet laten omdat een vorige vraag van hem/haar mensen waren die cadeaus wilden geven voor kerst en nu weer een feestje organiseren.... maar je hebt gelijk, ik mocht het niet zeggen...

Het beste antwoord

Laatst werd mijn vader 80. Dat vonden wij wel een goede reden om een supergroot feest te geven in het cafeetje in zijn dorp. Voor de hele familie, de (ex)buren, vrienden, vrienden van vroeger. Voor iedereen was er drinken en eten in overvloed. Een paar muzikanten met accordeons die oudbrabantse dansliedjes speelden, zodat de oudjes na verloop van tijd lekker gingen zwieren op de dansvloer.
Het leek wel bijna een bruiloft.
Mijn vader vond het geweldig en heeft volop genoten, en nog steeds. Hij heeft veel mensen weer herontmoet, en die willen nu weer graag bij hem langskomen, dus zo komt hij ook de komende lange winteravonden weer gemakkelijker door.

80 mogen worden is zo'n cadeau, dat moet je groots vieren.
Mijn tips dus: veel mensen uitnodigen (en niet alleen familie), ook uit het verleden van die persoon. Er voor zorgen dat iedereen het naar de zin heeft door voor lekker eten, drinken en muziek te zorgen.
Wel overdag natuurlijk want ouderen houden het 's avonds niet zo lang meer uit.
Het is voor ouderen vaak ook fijn om mensen uit het verleden weer eens terug te zien. Het kan er voor zorgen dat oude banden weer worden aangehaald.

Fijne verjaardag.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Toen mijn oma 80 werd, gingen we met de hele familie naar een restaurant met een lopend bufet. Heb je niet dat gezeur met mensen die niet lang kunnen wachten of het eten niet lusten.

Toegevoegd na 34 seconden:
*buffet
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Toen mijn vader 80 werd, hebben we een boottocht gedaan en dat was erg leuk!! Je zit dan niet in een zaaltje, maar het was varen van 's Hertogenbosch naar Heusden, daar twee uurtjes wandelen en shoppen of speurtocht doen en daarna met de boot terug en aansluitends diner. Dat was een totaal arrangement, keileuk!
Rederij Wolthuis in Den Bosch, maar ik weet natuurlijk niet waar jullie feest gaat gebeuren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gewoon een gezellige bijeenkomst in een zaaltje,met de hele familie.
En als er muziek is ,deze niet te hard zetten.
Want vaak overal waar ik kom overheerst de muziek.
En dit verstoord eigenlijk een goed gesprek tussen de mensen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat is, als je geen idee hebt. Verschrikkelijke saaie feesten zijn dat.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat hoeft niet zo te zijn.
Je kunt ook wat oud-hollandse spelletjes huren, groepjes maken waarin ale leeftijdsgroepen aanwezig zijn en plezier hebben
13 jaar geleden
Met de hele familie - onder leiding van een kok - een uitgebreid diner koken en daarna gezellig met z'n allen verorberen. Als het je wat lijkt moet je maar even googelen op kookstudio.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
naar een wok restaurant, gezellig en leuk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als het te duur wordt om met zijn allen ergens te gaan eten ga dan eens met zijn allen ergens thee drinken met gebakjes erbij. Een leuk moment om weer fijn bij te praten en niemand hoeft zich bezig te houden met inschenken en presenteren.