Leuk cadeau verjaardag vriendin(15)

Een vriendin(15) van mij is volgende week jarig en weet zelf niet wat ze wil hebben, ik heb geen idee wat ik moet geven. Ze is niet echt een meisje-meisje met make-up en zo en houd erg van sporten en bewegen... Iemand een leuk idee?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.6K

Antwoorden (8)

een kado of cd bon... kan ze zelf besteden en zoeken wat ze wilt...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Doe haar een maand sportschool cadeau. (Wel even opletten dat je er niet een jaar aan vastzit, ofzo.)

Of geef haar een cadeaubon van bijvoorbeeld een kledingwinkel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
doe iets grappigs!
een zak snpeo met een tandenborstel of
een hele lange melige brief met allemaal gare foto's in foto lijstjes
en als je echt niets weet kun je altijd nog geld geven...
pak het dan wel een beetje leuk in... (doe het in een bakje water en zet dit in de vriezer... dan moet ze het stukhakken... heel grappig heb ik ook een keer gedaan bij een vriendin... XD)

Toegevoegd na 43 seconden:
snoep* jeetje ik kan echt niet typen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een kadobon van een sportzaak of iets van indoor skieën.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik neem aan dat je een bepaald budget hebt, maar het lijkt me leuk om haar iets heel anders te geven als iets van 'sport'.

Geef haar een workshop cadeau van bijvoorbeeld hoe leer ik tekenen/schilderen of een ander thema.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kijk eens rond ik haar slaapkamer en let op kleine dingen waarvan je denkt dat ze het nog niet heeft maar misschien wel kan gebruiken of gewoon goed in haar kamer past.

Een slaapkamer verklapt veel over de interesses van een persoon, waauit waarschijnlijk wel een leuk kado past.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
bij de bodyshop kun je heerlijke zeep etc kopen voor onder de douche. Ook al is ze geen meisje-meisje kan dit toch lekker zijn
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zoek een leuke wandeling uit in de omgeving, kun je onderweg lekker kletsen en foto's maken en ga aan het eind samen pannenkoeken eten.

Samen naar zwembad en daarna de sauna?

Workshop op de dansschool (zumba?)

Middagje klimmuur?

Rondje karten of lasergamen?

Bioscoopje pakken (draaien twee dansfilms op dit moment)

Veel plezier samen. En wat een leuke vriendin ben jij dat je zo je best doet iets origineels te bedenken voor je vriendin!