Leuk cadeau verjaardag vriendin(15)

Een vriendin(15) van mij is volgende week jarig en weet zelf niet wat ze wil hebben, ik heb geen idee wat ik moet geven. Ze is niet echt een meisje-meisje met make-up en zo en houd erg van sporten en bewegen... Iemand een leuk idee?

Weet jij het antwoord?

/2500

doe iets grappigs! een zak snpeo met een tandenborstel of een hele lange melige brief met allemaal gare foto's in foto lijstjes en als je echt niets weet kun je altijd nog geld geven... pak het dan wel een beetje leuk in... (doe het in een bakje water en zet dit in de vriezer... dan moet ze het stukhakken... heel grappig heb ik ook een keer gedaan bij een vriendin... XD) Toegevoegd na 43 seconden: snoep* jeetje ik kan echt niet typen

Kijk eens rond ik haar slaapkamer en let op kleine dingen waarvan je denkt dat ze het nog niet heeft maar misschien wel kan gebruiken of gewoon goed in haar kamer past. Een slaapkamer verklapt veel over de interesses van een persoon, waauit waarschijnlijk wel een leuk kado past.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100