Dat je nu meer merkt dat je stofwisseling verandert. Dat uit zich in minder goed tegen uitgaan kunnen. Je gaat je daardoor rustiger gedragen en dat noemen de mensen volwassen worden.
Ook bereik je een punt dat je sommige dingen al eens eerder hebt meegemaakt en dan maar je je minder druk om zaken en dat noemen de mensen volwassen worden.
Vaak is er ook sprake van een relatie en dan ga je ook wat minder op stap en met elkaar de wat meer verantwoorde dingen doen en dat noemen de mensen volwassen worden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hahah, goed en het klopt( de hele tijd en dat noemen mensen VOLWASSEN WORDEN)!!!!

Andere antwoorden (9)

Dat je geen 20-er meer bent. Maar ook nog geen 40-er.
Dat je ju wel eens mag stoppen met dat jeugdige gedrag
Dat je je nu eindelijk een beetje volwassen moet gaan gedragen

Dat soort onzin.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat je gewoon dertig jaar dichter bij je onvermijdelijke einde zit dan toen je geboren werd.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vanaf nu 1 kilo per jaar erbij....

Voor de vrouwen: einde van de good looks...

Voor de mannen: terugtredende haarlijn en ballen die in het wc water hangen..... :P
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Fijntjes beschreven, makker
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Daarom hebben wij een verhoogde W.C. pot.
Dat betekent, dat je jeugd nu echt voorbij is en je eindelijk bij de volwassenen hoort. Wat mij betreft mag je je wel nog jeugdig gedragen hoor, want dan blijf je je jong voelen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Die dertigste verjaardag heeft de waarde die jij er aan geeft, vind en voel je je oud dan zal dat ook zo zijn, denk je, goh, da's nog best jong, dan ben je jong. Wat de rest van Nederland daar van vind moeten ze allemaal zelf weten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Eigenlijk betekent het helemaal niets, althans niet meer dan de waarde die je er zelf aan geeft. Wij, mensen, hebben een bepaalde waarde aan tijd gegeven, maar als dat even wegdenkt, dan is het gewoon van de ene dag naar de andere leven.
Mijn hondje heeft geen notie van tijd, die leeft van de ene dag naar de andere en maakt zich niet druk om één bepaalde dag in een jaar.
Wat ik maar wil zeggen; het is maar net wat voor waarde je zelf aan je 30e verjaardag geeft.
13 jaar geleden
Dat je leven nu pas begint en moet genieten van elk moment!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je bent 30 geworden weer een jaartje ouder. Zoals je dat elk jaar hoopt te worden
13 jaar geleden
Je begint er nu bij te horen . .

Geniet ervan; voor je het weet is de 3 een 4 of een 5 of...