Ik denk dat Willem-Alexander dit zelf gaat beslissen...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik kan me herinneren dat Wim-Lex daar zelf een keer antwoord op heeft gegeven: nee, hij wil koninginnedag houden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hij heeft wel eens gezegd dat hij Koninginnedag op 30 april wil houden, net als zijn moeder voor hem gedaan heeft. Ik denk daarom dan ook dat hij de traditie boven de naamstelling zet en het gewoon 'koninginnedag' laat blijven!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee want dat is de geboortedag van koningin Juliana en ze vieren dan koningedag
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, we blijven koninginnedag vieren op 31 april. Alleen gaat het dan Oranjedag heten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
31 april is 1 mei, Dag van de Arbeid?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
31 april????
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
na 30 april komt 1 mei
Ook nu is die dag al niet ter ere van onze huidige koningin Beatrix, maar van haar moeder Juliana. Ik denk dus dat Willem-Alexander dit ook zo zal houden. Hij zal het waarschijnlijk niet verplaatsen naar de verjaardag van zijn moeder Beatrix aangezien deze in januari (31-01-1938) jarig is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja,en dan wordt het tevens Moolkeesjedag, want die jongen is op dezelfde datum als Moolkeesje geboren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
verander het dan svp in koolmeesjesdag!
Nee, traditioneel wordt Koninginnedag gevierd. Dit heeft niet te maken met de huidige koning/koningin.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee?

We hebben prinsjes dag toch ook niet veranderd in prinsesjes dag?