Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Antwoorden (9)

Ik denk dat Willem-Alexander dit zelf gaat beslissen...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik kan me herinneren dat Wim-Lex daar zelf een keer antwoord op heeft gegeven: nee, hij wil koninginnedag houden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hij heeft wel eens gezegd dat hij Koninginnedag op 30 april wil houden, net als zijn moeder voor hem gedaan heeft. Ik denk daarom dan ook dat hij de traditie boven de naamstelling zet en het gewoon 'koninginnedag' laat blijven!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee want dat is de geboortedag van koningin Juliana en ze vieren dan koningedag
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, we blijven koninginnedag vieren op 31 april. Alleen gaat het dan Oranjedag heten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
31 april is 1 mei, Dag van de Arbeid?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
31 april????
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
na 30 april komt 1 mei
Ook nu is die dag al niet ter ere van onze huidige koningin Beatrix, maar van haar moeder Juliana. Ik denk dus dat Willem-Alexander dit ook zo zal houden. Hij zal het waarschijnlijk niet verplaatsen naar de verjaardag van zijn moeder Beatrix aangezien deze in januari (31-01-1938) jarig is.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja,en dan wordt het tevens Moolkeesjedag, want die jongen is op dezelfde datum als Moolkeesje geboren.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
verander het dan svp in koolmeesjesdag!
Nee, traditioneel wordt Koninginnedag gevierd. Dit heeft niet te maken met de huidige koning/koningin.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee?

We hebben prinsjes dag toch ook niet veranderd in prinsesjes dag?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding