Waarom zijn er in de supermarkten nauwelijks pepernoten te vinden? m.u.v. bv ah en hoogvliet?

een jaar geleden
2.1K
ronron1212
een jaar geleden
Worden misschien heel veel gekocht niet aan te dragen
Amadea
een jaar geleden
Omdat kruidnoten populairder zijn. Persoonlijk eet ik ook liever mini speculaasjes dan taaie brokken!
AnnBoo8146
een jaar geleden
Misschien bij diverse winkels al uitverkocht. Aangezien het een seizoensproduct is en dat ze dit jaar al in juli/augustus in veel supermarkten verkocht werden, zou het kunnen zijn dat diverse supermarkten al door hun jaarvoorraad heen zijn.
HannekeJanssen
een jaar geleden
Pepernoten zijn de laatste jaren altijd moeilijker te verkrijgen dan kruidnoten. Waarschijnlijk worden kruidnoten meer verkocht...
Maar ook de Lidl heeft pepernoten, bijv. en de Coop
Verwijderde gebruiker
een jaar geleden
Verkoopt te weinig. Zou het anders proberen bij de goede bakker of natuurvoedingswinkel.

Geef als eerste antwoord