Waar staat het pietenhuis uit het Sinterklaasjournaal?

Uiteraard zal een deel van de opnames rond Dokkum zijn geweest voor deze Sinterklaas periode, maar waar wordt de rest opgenomen? Waar staat bijvoorbeeld het pietenhuis?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
30.9K

Het beste antwoord

het Pietenhuis is landhuis Zandbergen in Huis ter Heide (gemeente Zeist). De rest wordt opgenomen in de omgeving van Dokkum en in de studio van het sinterklaasjournaal, die zich vermoedelijk gewoon in Hilversum bevindt. Hier heb ik echter geen bron over gevonden.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Dit jaar staat het pietenhuis in Soestdijk
3 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Dank voor je update met de 2020 informatie! Paleis Soestdijk is wel een stuk herkenbaarder dan het pietenhuis toendertijd.