hoe maak je van olympische spelen logo een surprise?

het is voor sinterklaas surprise

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2.2K

Antwoorden (3)

5 holle ringen maken en in de vorm van OS-logo. In slechts 1 ring zit het kado. Beetje hardnekkig papier-marché kan geen kwaad!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kunt gewoon de buitenvorm van de ringen nemen maar het binnenste wit laten, je krijgt dan de omtrek van de ringen dus en dan heb je meer ruimte voor een kadootje dan dat je de ringen apart helemaal maakt met een gat in het midden. Ik heb met zwart een lijn getrokken zodat je ziet wat de buitenkant wordt. Dit knip je uit in karton (twee keer) Daarna met gekleurd papier de ringen beplakken dus. Dan aan elkaar plakken met het pakje er tussen.

Denk je ook aan de fakkel als surprise?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Misschien met aluminiumfolie?
Succes!