Sint cadeautjes open maken:Hoe gaat dat er bij jullie aan toe?

Wie heeft er een leuk idee, om niet al te snel door de pakjes heen te gaan.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
4.5K

Het beste antwoord

Er zijn groepen die met een dobbelsteen bepalen wie het cadeau mag hebben, maar moet eerst een liedje zingen.
Andere doen steeds een pauze inlassen.

Met de kleinkinderen houden we een zoektocht door het huis en dan mag iedereen het eerste cadeau uitpakken. Na de pauze het tweede enz.
Veel plezier.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, de cadeaus worden verstopt in huis. Ieder kind kreeg een briefje van de pakjes piet in welke kamer hij/zij moet zoeken. Altijd een succes.

Andere antwoorden (10)

De dobbelspellen bieden altijd een leuke uitkomst!

Google er maar eens op, en zijn veel varianten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verstop ze in huis.. en laat de kinderen zoeken...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Prchtig antwoord Paassinterklaas. +1
Omstebeurt een cadeautje pakken zonder dat je weet voor wie die is
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
wij maken een opdrachtenspel/ cq kaartjes vol gekke opdrachten
eerst die doen dan cadeautje uitpakken
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nou dat is bij ons geen probleem. Ik heb twee pakjes voor mijn man, en ik weet 99% zeker dat hij er voor mij niet een heeft. Hoe lang ik dat moet uitsmeren weet ik niet, maar veel meer dan 10 minuten zullen het niet worden :-) :-) :-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vier het met zoveel mogelijk mensen.
Bij ons word pakjesavond met 3 kleine kinderen en 10 volwassenen gevierd.
Voor elke volwassene zijn er waarschijnlijk 1 tot 2 cadeautjes. En voor de kinderen minimaal 10 per kind denk ik. Elke volwassenen koopt wel een cadeautje per kind. Dat zijn dus minimaal 40 pakjes. Dat gaat langzaam genoeg open hoor.
Vraag me wel eens af of het niet op een leuke manier sneller kan...?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Minder kadootjes kopen? hihi
Pakjes in gewapend beton storten, dat kost wel even tijd om het uit te pakken.
Pakjes in huis verstoppen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Getal onder de 10.
Wie hem eerst vindt.
mag hem eerst openen.

Succes.!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hele lange gedichten en even een pauze inlassen voor een hapje en een drankje.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wij hebben het gisteren gevierd omdat ik vandaag moet werken.Ik wilde het doen aan de hand van spelletjes en wij hebben 2 kinderen 1 van 10 jaar en 1 van 5 jaar.Die van 5 is nog gelovig in de sint en ging helemaal uit zijn dak toen na een hoop gebonk op het raam hij de deur open ging doen en tot de ontdekking kwam dat er allemaal kodootjes voor de deur stonden.De bedoeling was dus dat de kids omstebeurt een kadootje pakte voor de ander,en dan tussen door als ze allebij een pakje hadden gehad een spelletje doen maar.......Ze waren zo opgewonden en zo druk dat die spelletjes er niet van gekomen zijn.Helemaal blij als ze kregen wat ze wilde en zo entusiast om zo snel moglijk alles uit te pakken,dat we dachten laat maar ze zijn zo gelukkig zo laat ze maar lekker hun gang gaan!!!!!!!!!!!!!!!