hebben jullie een leuk idee voor een surprise?

Ik moet een surprise maken.
Het is voor een meisje van 14.
Ze houdt en zit op voetbal verder drinkt ze vaak energy.
Ik weet niet wat ik zal maken voor haar.
Ik vind het niet leuk om zo standaard een voetbal te maken!!
Weten jullie iets. en als je iets weet.
Wil je dan ook erbij uitleggen hoe jehet maakt.

Toegevoegd na 46 minuten:
blikje energy is een leukidee maar hoe mAAK ik dat want er moet een chocolade letter en oorbellen in kunnen.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.6K

Antwoorden (6)

Misschien kun je even rondkijken op internet?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Maak een blikje energy, dat is makkelijk te maken. Gewoon een cilindervormig ding gebruiken en er energy op schrijven.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
zie vorige vraag
http://www.goeievraag.nl/vraag/surprise.31625
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wij maakte vroeger nogal uitgebreide surprises...

In dit geval..
Voetbal stadion, met veld, doelen, belijning, toeschouwers en energydrink reclame... Het team zelf, de scheids, of je doet iets anders met het veld.
Er zijn vast meer dingen waar ze van houdt!

het veld is dus dik genoeg om iets in te verstoppen. De doelpalen ook... het scorebord, misschien onder de toeschouwers... het hotdog standje? Lampen enzo..
het kan allemaal nep zijn, maar je zou er ook echte lampjes in kunnen zetten.

Uren werkten wij eraan... en dan met een gedicht duidelijk zien te maken wat ze allemaal moet doen...

Gni!

Toegevoegd na 2 minuten:
* men neme een doos. men vulle dit met kadootjes, en men werke dit af... aan de bovenkant met papier, karton, pijperagers, en ALLES wat maar handig lijkt.
Het hangt ook van je budget af wat je kunt maken en hoe precies. Bij de hobby winkel met kunstenaarsbenodigdheden kun je je arm kopen in een uurtje als je wilt aan allerlei handige materiaaltjes....
verf, veren, kralen, vilt, nepgras, magneetjes, lampjes..etc.

Toegevoegd na 4 minuten:
.
* vergeet niet om jezelf tijdens het maken te trakteren op warme choco en een speculaasje he?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Pak een grote doos en plak er een leuk gestreept velletje omheen (zwart wit ofzo). (zorg wel dat je later nog IN de doos kan) Maak aan de achterkant van de doos een rond gat. Maak aan de doos pootjes vast (het moet een hond of kat ofzo worden).

Kook vervolgens een lekkere pan spaghetti klaar. Doe de gekookte slierten in een een plastic zak (plus wat kleine kadootjes erbij) en doe die in de doos. Zorg dat de gelukkige via de achterkant van de doos (de gemaakte opening) bij de opening van de zak kan.

Het idee is dus dat ze lekker moet graaien in het achterste van een hond of kat om bij haar kadootjes te komen :)

heb ik eens gemaakt en werkte zeer op de lachspieren
google staat er anders ook vol mee
hoihoi

Toegevoegd na 36 seconden:
heeft niks te maken met haar interesses maar ja :p
tis wel lache tog

Toegevoegd na 1 minuut:
uiteraard kan de hond naar eigen smaak geverfd, getekend, beplakt etc. worden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Maak een voetbalschoen zoals op bijgaande foto.
Vergeet niet noppen onder de schoen te maken.
Stop de letter, de oorbellen en een blikje red bull in
de schoen alsof ze haar schoen gezet heeft.
Doe het evt. in een grotere doos (met stro) waar je aan
beide kanten een goal tekent. Bovenop een middenstip.
Zoiets bijvoorbeeld...