waarom praat men nu al over sinterklaas

wat is er eigenlijk gaande met sinterklaas ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.4K

Het beste antwoord

Ha, die Praatmaar;

Met Sinterklaas zelf is helemaal niets aan de hand, er zijn alleen wat wisselingen in de personele bezetting van zijn assistentencorps. Niemand 'speelt' ooit de 'rol' van Sinterklaas: Sint dat BEN je, ommigen alleen wat meer dan anderen....

Toegevoegd na 28 seconden:
'ommigen' -> 'sommigen'
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Bram van der Vlugt, de acteur die de afgelopen 25 jaar de "echte" Sinterklaas speelde, heeft vorige week bekend gemaakt ermee te stoppen. Zijn rol wordt overgenomen door Stefan de Walle.

Toegevoegd na 2 uur:
Hieronder de huidige echte Sinterklaas!
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Écht???! Dat heb ik gemist!
Hoe kan ie dat nu doen!
Tsssk. Sint is niet meer... :''(
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jammer zeg...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
top. Leuk voor de kleine kinderen die hier rondneuzen. Doe dan in ieder geval een poging om het subtiel te brengen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bartender: dit is ook geen site voor kleine kinderen.
Hij is idd gaande. Dat is er gaande met de Sint.