Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kan ik morgen gratis parkeren in Maastricht ivm 2e paasdag?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Pasen
4.9K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

volgens mij niet want de winkels zijn open dus beschouwd men het als een gewone dag geen zondag of feestdag

Toegevoegd na 4 minuten:
Openbare parkeerplaatsen Maastricht
Op openbare parkeerplaatsen geldt betaald parkeren van maandag t/m zaterdag van 08.00-18.00 uur, op donderdag (koopavond), extra koopavonden tot 21.00 uur en koopzondagen. Let op, de meeste parkeerplaatsen aan de straat in de binnenstad van Maastricht zijn uitsluitend voor vergunninghouders. Deze plaatsen worden aangegeven met borden. Handiger is om bij het binnenrijden van Maastricht het parkeerinformatie systeem te volgen. Dit systeem geeft real time een overzicht van de beschikbare plaatsen in de stad.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het blijft een zondag. Dus gelden de regels die op een (koop)zondag gelden.
het is eigenlijk zo dat op zon-feestdagen altijd gratis parkeren is. In sommige gemeentes kunnen ze 7 dagen pw betaald parkeren invoeren, maar bij mij weten is het in maastricht altijd gratis parkeren op zon-feestdagen (geen parkeergarage)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
je moet nooit betalen voor parkeren,kleine kans op bekeuring
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding