Waaron zit men te wachten op een witte kerst En niet op een witte oud en nieuw? (BV)

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Kerst
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Grappige vraag! Nog nooit over nagedacht.

Het beste antwoord

Gevoels kwestie, heimwee naar vroegere kerstfeesten, foto's verhalen, en het kerstverhaal.!!
Nieuwjaar leeft in de gedachten met , oliebollen, vuurwerk ect.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (8)

Omdat sneeuwval erg gevaarlijk kan zijn met oud en nieuw als er vuurwerk word afgestoken..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Reclamejongsreclamecampagneovertuigingen, dat zijn het...

Nooit reclamejongens geloven, dan ben je de klos... Of het kost je klauwen met geld of het is botweg gelogen...

Er is nog nooit reclame gemaakt voor een witte Oud en Nieuw, dus dan komt er ook geen vraag...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Omdat we geleerd hebben dat sneeuw met kerst romatisch is, in plaats van dat het alleen maar belachelijk veel verkeersslachtoffers zal geven, omdat nederlandse automobilisten slecht kunnen rijden met gladheid!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Omdat men over het algemeen vindt dat een witte wereld er vrediger uit ziet. Daarnaast is de witte wereld dan toch even (letterlijk) lichter (door de weerkaatsing van zon- of maanlicht) dan een wereld waar geen sneeuw ligt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mensen houden van het vertrouwde drama op het noordelijke halfrond. Met oud en nieuw zijn de condities van sneeuw niet gunstig voor het afsteken van vuurwerk.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Omdat je het niet ontplofte vuurwerk niet terug kunt vinden in de sneeuw en het sowieso nat en daardoor onbruikbaar wordt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Is een romantische gedachten Last christmas...
Ik denk dat er heel vroeger altijd sneeuw lag met de kerst.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Met witte oud/nieuw kan je niet zo makkelijk vuurwerk afsteken denk ik...