wat voor bijzonder kado moet ik kopen?

Omdat het Kerst bijna is wil ik iets bijzonders voor mijn vriend kopen. Maar Hij draagt al mijn ring, horloge, ketting, armband. Ik wil hem iets persoonlijks geven uit liefde. Maar heb geen idee wat. Het mag ook weer niet te duur zijn

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Kerst
1K

Antwoorden (11)

Geef hem jezelf.
kleed je uit (misschien een leuk (lees opwindend) setje aantrekken) en doe een strik om je middel.

een mooier cadeau kan ik me niet voorstellen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@Prana... Dus een sigaar uit eigen doos?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
En daar is niets mis mee. +
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@ XiniX inderdaad, dat zijn in dit geval de lekkerste. ik zou niet blij worden van Deva met strik en jij niet van vrouwprana met strik
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee dat klopt, not even by far...
Kijk eens op de 2 onderstaande sites. Hier vind je echt originele dingen om samen te gaan DOEN. Dat is weer eens een keer wat anders dan een sierraad, wat natuurlijk ook heel leuk is om te geven hoor! Maar als je iets heel geks gaat doen samen, vooral iets waar hij nog nooit van heeft gehoord, dan is dat wel iets wat hij niet snel zal vergeten en heb je denk ik een heel geslaagd cadeau als je iets kunt vinden wat hij leuk zal vinden.
Het is zomaar een idee hoor! Omdat ik je vriend niet ken is het moeilijk om persoonlijke dingen te bedenken natuurlijk en ik vind deze sites echt heel erg leuk.
Veel succes met bedenken en fijne kerst.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je kan hem iets gepersonaliseerds geven.

Denk aan een warme sjaal met een kort maar krachtig lief regeltje erop geborduurd met jouw naam eronder.
Een mok/muismat/beeldje/wat dan ook, met jullie foto erop.
Een kristallen sleutelhanger met jouw foto erin gelaserd.
Een tegeltje met een zelf gemaakt gedichtje erop.

Er zijn een hoop sites te vinden van (online) winkels die mooie romantische cadeaus laten personaliseren.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Trakteer hem op een meditatie... een Tratak meditatie... Zoek op wat het is, leer hoe het moet en geloof niets van waarom en hoe het werkt, want dat is allemaal niet waar wat er op wikiwiki en google staat... Het is een tantrische meditatie die zaken doet met je die verrassend zijn... Maak wel de meditatie af...

Leer het goed te doen, leg het hem uit en doe het volgens de voorgeschreven lengte... En enjoy... Alles wat ik erover zeg is vervuiling van de ervaring, dus experimenteer door het te doen en onderga spontaan dat wat er is...

Toegevoegd na 29 minuten:
.

En als je ECHT wat wilt kopen, koop dan een Ferrari... Je zegt het mag niet te duur zijn, maar om uit te drukken hoe veel je van haar houdt, moet je niet te goedkoop doen hoor, anders overtuigt dan niet, dus op zijn minst een tweedehandse...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Weekendje weg voor 2
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kijk eens op www.netmeercrystal.nl
Daar staan echt hele mooie kado artikelen op. Een foto van jullie 2 in crystal gezet of ergens anders in gegraveerd.
Je kan het zo persoonlijk maken als je zelf wil.
Succes!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dank je!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Leuke tip...+
Neem hem mee naar een concert of musical en ga daarna met hem een nachtje een hotel in.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Iets persoonlijks uit liefde, dat zijn geen kadootjes.

Schrijf een mooie liefdesbrief en leg deze met kerstmis op zijn ontbijtbord. De tafel mooi dekken, kaarsjes aan, een paar leuke kerstballen in een vaas op tafel. Gezellige sfeer maken en jullie dag zal top zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, zoiets zei ik ook... Lora, het zijn die kleine dingetjes die het em doen, niet GAAN KOPEN , maar doen... +1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kopen is altijd heel erg makkelijk. Dank je Xinix.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
kopen is te goedkoop en is afkopen, 50 zilverlingen weet je nog wel... lora...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+
Een bioscoopbon, of nog beter zoek een leuke film uit om hem mee naar toe te nemen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Heb je veel foto's van jullie dan kun je deze in een klok doen.Er zijn klokken te koop bij Blokker-Leen Bakker en daar heb je rondom de klok vakjes waar foto's in kunnen.In een vakje kun je wat persoonlijks schrijven.In een ander vakje de datum ofzo...
Deze klokken heb ik zelf een paar keer kado gegeven aan mensen en de ontvanger was er iedere keer erg blij mee...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je hem echt iets persoonlijks wil geven, zul je toch zelf aan de slag moeten i.p.v. het hier op GV neer te zetten.

Ik zou het niet persoonlijk meer vinden als mijn partner het van een site afpikte om er makkelijk vanaf te komen.

Wel origineel blijven dan is het persoonlijk en van jezelf. Dus helaas kan ik je niet vertellen wat voor jou en je vriend bijzonder is wat tevens persoonlijk zal zijn.

Succes met nadenken.