Van wat voor soort stof is de jas van de kerstman gemaakt?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Kerst

Het beste antwoord

De jas van de kerstman is gemaakt van speciale handgeweven stof. Deze is gemaakt door elfjes op de noord-pool. Nadat deze stof geweven is word deze behandeld met toverstof en liefdevolle magie. Van deze stof word een jas gemaakt, de jas van de kerstman =)

Mocht je zelf zoon jas willen, velours of fluweel komt redelijk in de buurt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

De kerstman bestaat niet dus ik zou zeggen imaginaire stof...

maar ik denk dat je opzoek was naar velour

Toegevoegd na 38 seconden:
http://images.google.nl/images?q=velour%20red&oe=utf-8&rls=org.mozilla:nl:official&client=firefox-a&um=1&ie=UTF-8&sa=N&hl=nl&tab=wi
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Van vilt of van rood teddy/bont ?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nu Fleece en vroeger flanel en heel vroeger fluweel...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De 'jas' van de kerstman in de avatar (gespeeld door mijn vader die er ieder jaar weer gebruik van maakt door er bij tehuis-kinderen goed mee te doen) is gemaakt van breikatoen, daaronder draagt hij een warm geruwd katoenen shirt en een linnen broek. Hij houdt het daarom zo luchtig en koel omdat de (nep)baard erg warm is én in alle kinder- en weeshuizen waar hij komt de kachel altijd hoog aan staat.
(Voor details klik op de avatar in de profielpagina)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ha, die Verwarming;

Van een goedkoop soort kunstvezel die zowel kwalitatief, qua uitstraling als draagcomfort veruit de mindere is van het prachtige fluweel, afgezet met schitterend goudstiksel waar de tabberds van de Sint van worden gemaakt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
In 1931 liet Coca-Cola een advertentie ontwerpen door de Zweedse kunstenaar Haddon Sundblom waarop twee kinderen flessen cola aan de Kerstman geven. Deze en navolgende reclamecampagnes, met name die van in de jaren dertig, gaven de figuur zijn huidige uiterlijke kenmerken. De kleuren rood en wit van de Kerstman zijn dan ook dezelfde kleuren als van The Coca-Cola Company.

Maar hier tegenover staat dat de kerstman al eeuwen bekend is en heeft dezelfde goedgevigheid als Sinterklaas...

Toegevoegd na 6 minuten:
O ja...

Je wou de stof weten...

Dat is van datzelfde lichtontvlambare spul gemaakt als dat café in Volendam vol mee hing. In die bewuste nieuwjaarsnacht tenminste...