Waar kan ik een mooie tekst vinden voor een kerst- & nieuwjaarskaart. Geen clichétekst aub

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Kerst
1.6K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit is een inventariserende vraag. Want je kunt oneindig veel antwoorden krijgen. En wat de een mooi vindt, vindt de ander niks aan. Zoek zelf even bij spreekwoorden / gedichten etc.
anneliez
12 jaar geleden
Een tekst die je gaat zoeken is altijd cliche, want die kan iedereen vinden. maak er zelf een, en je bent origineel (totdat een ander jouw tekst ook gebruikt.
Dus als antwoord: je kunt hem bij jezelf vinden

Antwoorden (2)

op deze site (zie bron) zenden mensen zelf hun teksten in.

Maar wat altijd beter is, is om zelf iets te bedenken, dat maakt het altijd wat orgineler.

Wil je er een rijmpje van maken, dan helpt misschien deze site wel!
http://www.mijnwoordenboek.nl/rijm.php

succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Leuke tip, een rijmwoordenboek! Ik noteerde kerstmis......het eerst rijmende woord was aanpassingsstoornis ;-)
burgos
12 jaar geleden
nee lachen
Ik heb wel een hele leuke. deze heb ik ook op mijn kaarten geshreven:
" onthoud alleen de beste dagen en spring met goede moed, het nieuwe jaar tegemoet"