Kerstzegels 2003 te gebruiken op een pakketje naar buitenland?

Ik wil een pakketje sturen naar het buitenland. Ik heb nog een aantal kerstzegels over van 2003, kan ik deze daar gewoon voor gebruiken indien ik uiteraard wel het gewenste bedrag opplak?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Kerst
1.3K

Het beste antwoord

Ja hoor, dat kan, de zegels blijven bruikbaar, als je maar bijplakt. Heb ergens gelezen dat zelfs de zegels met gulden-opdruk nog te gebruiken zijn....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Pakket gaat niet via de post. Maar via pakketdienst van TNT.
Daar betaal je 6 euro nog wat voor pakketten tot en met 10 kilo. (uit mn hoofd)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Natuurlijk zijn die nog te gebruiken, ik heb pas geleden nog kerstzegels uit 2001 gevonden en gebuikt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
let wel op! zending dat door de brievenbus past en ongeveer 20 gram is kost nu 44 cent! Geen 40! Het wordt steeds duurder
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Lijkt mij wel, mits je het laat wegen voor voldoende frankering!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je het voldoende frankeerd kan je het altijd posten, maakt niet uit uit welk jaar de postzegels zijn.

Ook pakketten kan je ook met postzegels frankeren, je krijgt dan bij het postkantoor de track en trace code.