Mag je bij de Vrienden van Amstel Live je ticket op je telefoon laten zien?

Mijn printer is kapot.....

5 jaar geleden
4.6K
Ritsuka
5 jaar geleden
Bij de meeste evenementen kan dit wel.
Niesje1973
5 jaar geleden
Uiteindelijk voor de zekerheid Ahoy gebeld en het kan wel.... Misschien handig voor anderen om te weten.

Antwoorden (1)

De info die Ahoy heeft gegeven klopt. Je krijgt toegang tot het evenement Vrienden van Amstel Live als je een geldig ticket laat zien op je telefoon. Tijdens de evenementen is er scanapparatuur aanwezig.
Als je een ticket Vrienden van Amstel Live hebt gekocht via de officiële kanalen zoals via de http://www.amstel.nl/vriendenvanamstel/kaartverkoop/informatie of via Ticketpartner Eventbrite kun je met de Eventbrite-app je tickets ophalen die je voor het evenement hebt gekocht.
Tik op het profielpictogram. Je ticket verschijnt in het midden van je profielpagina.
Laat je ticket bij de ingang zien om te scannen. De QR-code wordt dan zichtbaar. Dit is de code die je moet laten zien om toegang te krijgen tot het evenement.
Organisators kunnen de barcode van je afgedrukte of digitale ticket scannen voor toegang, maar mogelijk word je toch nog gevraagd om je te identificeren. Controleer de e-mail met je orderbevestiging om ervoor te zorgen dat je alles bij je hebt voor toegang tot je evenement.