waar vind ik de documentaires die ze op youtube plaatsen maar met nederlandse ondertitels? want die kun je niet bewerken

op youtube staan vaak interessante documentaires maar jammer genoeg zonder ondertitels. je kunt ze niet bewerken sommige toch niet. waar ergens zou ik die kunnen vinden met nederlandse ondertitels

6 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (1)

Je kunt documentaires met Nederlandse ondertitels vinden door te zoeken op YouTube met de zoekterm "documentaire met Nederlandse ondertitels". Je kunt ook zoeken naar specifieke documentaires met deze zoekterm.
Bronnen:
een maand geleden