Hoe demonteer ik de rug van mijn rotanstoelen?

de stof van mijn rotanstoelen is vergeeld, vervuild en versleten en wegens
de hoge kosten wil ik die zelf opnieuw stofferen omdat ik ze voor een dumpprijsje heb kunnen aankopen.
voor het zitvlak is er geen probleem maar ik weet niet hoe ik de rugzijde moet demonteren!
heeft iemand een idee hoe die vastgezet is?
ik zie nergens vijzen of andere aanwijzingen...

Picture for question

Antwoorden (1)

Om de rug van rotanstoelen te demonteren, moet je eerst de schroeven losdraaien die de rug aan de zitting bevestigen. Vervolgens kun je de rug van de stoel verwijderen. Controleer of er geen andere bevestigingen zijn voordat je de rug verwijdert.
Bronnen:
een maand geleden