hoe kan ik een plastiek of kunststof beker repareren?

kan men een kunststof beker van plastiek repareren. de beker van mijn blender is op de grond gevallen en er zit een barst in en wanneer ik er vloeistof in git dan lekt dat. voor de rest is alles nog goed het zou te gek zijn om een nieuwe te kopen. ik heb al eens in een doe het zelf winkel zo een lazer pen gezien die alles terug maakt of hersteld maar is dat wel goed voor een plastiek kan? of iemand een gedacht hoe ik deze toch zou kunnen herstellen want er mag geen vloeistof uitlopen als je soep of zo maakt. en het materiaal dat men gebruikt om de schade te herstellen mag niet giftig zijn want er moet voeding in. dus iemand een gedacht wat of hoe?

Picture for question
4.6K
Amadea
4 jaar geleden
Je kunt toch een nieuwe mengbeker bestellen? Kijk op de website van de fabrikant bij accessoires.
Het hele apparaat vervangen is niet nodig.
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Klopt wat Amadea zegt. Toevallig had ik het mes kapot (dat je van de onderkant inschroeft).
Gewoon los besteld.

Antwoorden (1)

In feite wel voor de auto maar je zou het toch eens kunnen proberen met iets als dit:
Putty Repair Stick Kunststof - Kneedbaar Plastic
Printen
Putty Repair Stick Kunststof - Kneedbaar Plastic (65.02.00126)

Kunststof makkelijk repareren: afsnijden, kneden en verwerken! Kunststof Kneedbaar Reparatiemiddel is een 2-componenten reparatiemateriaal voor het eenvoudig & snel uitvoeren van kleine reparaties van diverse kunststoffen. Herstellen en Repareren van kunststoffen en plastics.
fremar